Phasmophobia 2.0 nowe poziomy termometru

Z nową aktualizacją termometr będzie niezbędny do potwierdzenia dowodu na freezing.

Nie dalej jak tydzień temu Kinetic Games upubliczniło informacje o zmianach jakie zajdą w projektorze D.O.T.S. oraz prezentację nowych odznak. Twórcy nie zwalniają tempa i podgrzewają atmosferę kolejnymi wieściami. Choć może właściwszym określeniem w tym przypadku będzie „oziębiają atmosferę”, bo właśnie temperatur i używania nowych termometrów będzie dotyczył wpis. To jednak nie wszystko. Gracze mogą zapoznać się z planem kolejnych aktualizacji i orientacyjnymi terminami ich wprowadzenia. Najbliższa przypada już na lipiec i najpewniej właśnie wtedy poziomy naszych postaci zostaną zresetowane. Zaczniemy zabawę z czystą kartą i nowym systemem levelowania. Do tego zmienią się otrzymywane nagrody, ekwipunek zostanie rozszerzony (z 20 do 60 przedmiotów), przebudowane pozyskiwanie dowodów oraz prestiż. Każda rozwiązana sprawa, każde ujście z życiem z nawiedzonego budynku przysporzy nam chwały!

Co dalej po lipcowej aktualizacji?

Kinetic Games już teraz zapowiada kolejne części rozszerzenia 2.0. Gdy już oswoimy się ze zmianami, które pojawią się w grze w lipcu, to możemy tęsknym wzrokiem spoglądać ku trzeciemu i czwartemu kwartałowi 2023:

  • III kwartał 2023 to nowe zadania, usprawniony system fotografowania i nagród za zdjęcia; nowe cele dodatkowe; nowe sposoby pozyskiwania pieniędzy; nowy dowód – video; nowy sprzęt – rejestrator dźwięku.
  • IV kwartał 2023 przyniesie długo wyczekiwane nowe modele i animacje postaci graczy oraz możliwość ich dostosowywania (błagam, niech to będzie kombinezon Ghost Busters!); przeprojektowany system obserwacji kamer CCTV – aby z furgonetki monitorowało się przebieg zdarzeń łatwiej i przyjemniej.
  • rok 2024 to wiele niespodzianek z bliżej nieokreślonym terminem: nowe modele duchów; halucynacje (ciekawe czy zależne od aktualnego poziomu poczytalności?); odmienione eventy; nowe interakcje, lokacje i ekwipunek i kto wie co jeszcze przyjdzie do głowy twórcom?

Mroźnych temperatur nie rozpoznamy już po oddechu graczy.

Do tej pory uzyskanie dowodu w postaci mroźnych temperatur przychodziło łowcom duchów łatwo. Wystarczyło zaobserwować obłoczek oddechu i spokojnie można było odhaczyć freezing. Zostanie to zmienione. Przede wszystkim zimny oddech będzie widoczny już przy 5-7 stopniach Celsjusza i poniżej, a tym samym zmusi nas do aktywnego używania termometru. Szczególnie, że pogoda za oknem też odgrywa istotną rolę. Jeśli będzie padał śnieg, a w domu będą wyłączone bezpieczniki, to obłoczek oddechu zobaczymy wszędzie, nawet w vanie. 

Dlatego termometr stanie się pełnoprawnym elementem ekwipunku, który będziemy skrupulatnie zabierać ze sobą. Szczególnie, że jest na liście przedmiotów startowych, zatem zawsze dostaniemy darmową sztukę na kontrakt. Tak jak miało to miejsce z D.O.T.S.ami, termometr uzyska trzy tiery:

Tier I wygląda jak zwykły, domowy termometr na rtęć. Można się po nim spodziewać, że pomiar zajmie więcej czasu, a to oznacza, że lepiej go będzie zostawić w pomieszczeniu i wrócić później by sprawdzić wynik.

Tier II to niemal to samo urządzenie, którym dysponujemy obecnie. Po aktualizacji ma się zmienić sposób pomiaru. Trzeba będzie przytrzymać przycisk aby termometr skanował pomieszczenie i co 2 sekundy dostaniemy aktualny wynik. Na pewno szybsze niż poprzedni poziom.

Tier III to ulepszona wersja poprzedniego urządzenia. Dwukrotnie szybszy i dokładniejszy pomiar. To oznacza tylko jedno – możemy w ekspresowym tempie odnaleźć dowód na mroźne temperatury, albo wykluczyć ich obecność.

Twórcy zamierzają dozować graczom informacje systematycznie. Przede wszystkim dlatego, że zmian będzie naprawdę dużo i lepiej oswoić się z nimi wcześniej. Coraz mniej czasu zostało amatorom nawiedzonych obiektów żeby zdobyć pożądany poziom do kastomizacji przyszłych odznak. Nie wiem jak Wy, ale ja zamierzam zająć się sprawą na poważnie. Pochwalcie się jaki poziom jest Waszym upragnionym, a jaki macie faktycznie w zasięgu?

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
2 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments